Praktische info & vragen

Een praktische vraag over bv. de toegang tot uw woning of de afwerking van de oprit? Verhuis of levering gepland, …?

Aannemer DENYS
☎️ 09 254 01 11
m fabiolalaan.schelle@denys.com

Dienst Openbare Werken
☎️ 03 871 98 49
mail fabiolalaan@schelle.be

Onderbreking van de nutsvoorzieningen

Bij werken aan de nutsleidingen (water, gas, elektriciteit of telefonie/internet/televisie) kan het gebeuren dat de toevoer of het signaal wordt onderbroken. U kunt dit best rechtstreeks melden aan van de volgende nutsbedrijven:

Drinkwater

Pidpa

* 0800 90 300

Aardgas

Fluvius

* Storingen 078 35 35 00

* Gasreuk 0800 65 065

Elektriciteit

Fluvius

* Storingen 078 35 35 00

Telecommunicatie

Proximus

* Storingen 0800 22 800

Telenet

* Storingen 015 66 66 66

Als de onderbreking het gevolg is van de activiteiten van de aannemer van de werken, dan neemt deze onmiddellijk contact met het nutsbedrijf dat de herstelling moet uitvoeren. Het kan echter geen kwaad dat u zelf ook nog eens het nutsbedrijf verwittigt.

Vragen i.v.m. afvalophaling:

IGEAN (PMD, groenafval en papier & karton)

* online contactformulier

* 0800 1 46 46

RESTAFVAL

* milieu@schelle.be

Bewonersbrieven

* Bewonersbrief Fabiolalaan 13 april 2023

* Bewonersbrief Hugo Verriestplaats december 2023