Praktische info & vragen
Een praktische vraag over bv. de toegang tot uw woning of de afwerking van de oprit? Verhuis of levering gepland, …?
Aannemer DENYS
☎️ 09 254 01 11
📧 fabiolalaan.schelle@denys.com
Dienst Openbare Werken
☎️ 03 871 98 49
📧 fabiolalaan@schelle.be
Onderbreking van de nutsvoorzieningen
Bij werken aan de nutsleidingen (water, gas, elektriciteit of telefonie/internet/televisie) kan het gebeuren dat de toevoer of het signaal wordt onderbroken. U kunt dit best rechtstreeks melden aan van de volgende nutsbedrijven:
Drinkwater
Pidpa
* 0800 90 300
Aardgas
Fluvius
* Storingen 078 35 35 00
* Gasreuk 0800 65 065
Elektriciteit
Fluvius
* Storingen 078 35 35 00
Telecommunicatie
Proximus
* Storingen 0800 22 800
Telenet
* Storingen 015 66 66 66
Als de onderbreking het gevolg is van de activiteiten van de aannemer van de werken, dan neemt deze onmiddellijk contact met het nutsbedrijf dat de herstelling moet uitvoeren. Het kan echter geen kwaad dat u zelf ook nog eens het nutsbedrijf verwittigt.
Vragen i.v.m. afvalophaling:
IGEAN (PMD, groenafval en papier & karton)
* 0800 1 46 46
RESTAFVAL
Bewonersbrieven