Burgerzaken
Met de federale webapplicatie ‘Mijn Dossier’ en je elektronische identiteitskaart krijg je toegang tot je persoonlijke dossier in het nationale Rijksregister. Klik hier door naar ‘mijn dossier’ en meld aan met je E-id voor: uittreksel uit de registers, attest van hoofdverblijfplaats, attest van gezinssamenstelling – leven – Belgische nationaliteit – kiesregister – wettelijke samenwoning – verblijfplaats om in het huwelijk te treden – wijze van teraardebestelling en/of ritueel voor uitvaartplechtigheid.
Een aanvraag voor een adoptieakte, echtscheidingsakte, geboorteakte, huwelijksakte, overlijdensakte of uittreksel uit het strafregister behandelt onze dienst burgerzaken. Vul via deze link het formulier in met alle gegevens en wij doen het nodige.
Inname openbare weg / parkeerverbod – aanvraag
Fiets markeren – aanvraag
Organisatie evenement – aanvraag
Afwijking geluidsnorm – aanvraag
Huur geluidsmeter – aanvraag
Lichtkrant – aanvraag (Lees hier het gebruikersreglement lichtkrant)
Speelstraat – aanvraag
Affichagebord – aanvraag
Mantelzorgpremie – aanvraag
Kapvergunning – aanvraag
Toegang recyclagepark – aanvraag
Conformiteitsattest aanvraag (via website Igean)
Tegeltuintje – straatgeveltuin – aanvraag
Melding aanplanting boom – Bomencharter
Activiteiten dienst Vrije tijd – inschrijven
BKO De Schellebel – inschrijven